Záměna zboží
Přišlo Vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme.
V tomto případě nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu na: reklamace@netspace.cz
Kde prosím uveďte číslo Vaší objednávky (podle něj jsme schopni dohledat, jaké zboží jste si u nás objednali), jedná se o Variabilní symbol faktury, který naleznete na ní vpravo nahoře a je sedmimístný.
Dále prosím připojte, pokud lze, fotodokumentaci, jaký výrobek Vám došel. Někdy postačí vyfotografovat krabici na které je uveden kód výrobku (pokud jste si objednali např. KD755 a dorazilo Vám KD756). V případě, že Vám došel výrobek (autosedačka, odrážedlo, atp.) jiné barvy, než bylo dohodnuto v objednávce, prosím pořiďte fotografie přímo výrobku.
Mějte prosím na paměti i fakt, že někdy výrobci dojde krabice např. s modrou barvou a pošle modré zboží v krabici, na které je červené. -> Prosíme Vás tedy -> zboží nejprve rozbalte a zkontrolujte, zda je v krabici Vámi objednaná varianta. Navíc v rámci marketingu výrobců se stává, že na krabici jsou na různých stěnách uvedeny jednotlivé barevné varianty, a proto je nutné danou krabici otevřít a překontrolovat daný produkt, zda je barvy, kterou jste si zvolili.
Po obdržení Vašeho e-mailu o záměně zboží a jeho prostudování, Vás bude kontaktovat pracovník. Pokud došlo k záměně zboží a Vy zjistíte tento fakt co nejdříve (do 48 hodin) po převzetí zásilky, není problém objednat svoz u doručovací služby, která Vám zboží přepravila. Při použití svozu je nutné znát, že ten se objednává nejdříve na další pracovní den. Pokud pracujete například na turnusové směny, není problém se domluvit na konkrétním datu objednání svozu.
Zboží je nutné pro svoz zabalit a připravit k předání kurýrovi, který Vás bude během dne, na který byl svoz objednán, kontaktovat. Kurýr bude mít připraven i štítek, který sám na daný balík nalepí a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
V případě, že jsme chybně odeslali zboží a Vy jste nám zaslali e-mail s fotodokumentací, jsme schopni zaslat správné zboží co nejdříve po komunikaci s Vámi (Pokud tedy neproběhla po 12:00, kdy k nám postupně dojíždějí kurýři jednotlivých přepravních společností). V tomto případě by došlo k odeslání správného zboží až druhý pracovní den.
Prosím dbejte i na možnost zasílání zboží dle skladové dostupnosti. Tento fakt je uveden vždy v popisu zboží. To v praxi znamená, že pokud nedisponujeme typem AB01a, ale aktuálně máme skladě typ AB01b, který je parametrově stejný jako Vámi objednaný, tak zasíláme tento typ, jež máme skladem. Nečiníme to z naší rozvernosti, avšak proto, abychom Vám zkrátili čekání na Vámi objednané zboží.
Další často opakovanou situací je objednávka technického produktu, u něhož je v popisu uvedeno, že disponujeme např. buď barvou červenou, modrou nebo bílou a barevné provedení zasíláme dle skladové dostupnosti. Bohužel nemůžeme u těchto technických produktů zajistit, aby nám distributor dodal všechna barevná provedení. Pakliže si přejete přímo konkrétní barvu zařízení, napište ji prosím do poznámky při objednávce zboží a nebo nás po přijetí potvrzení objednávky prosím spravte o Vašem požadavku na konkrétní barvu prostřednictvím e-mailu na obchod@amio.cz či na telefonním čísle, které je dostupné od 8:00 do 15:00 -> +420 737 776 277. V tomto případě však může dojít k situaci, kdy distributor nebude mít delší dobu danou barvu k dispozici.